Doorgaan naar hoofdcontent

Bubble Over

Bubble Over


Vandaag laat ik een stempelset zien Bubble Over. Zelf vind ik dit een super leuke set. Je kan er veel mee. Ook voor een man kun je hier een leuke kaart mee maken.

Ik ben begonnen met het uitkiezen van kleurtjes inkt die ik wou gebruiken.
En dat zijn Daffodil Delight, Bermuda Bay en Pacfic point geworden.
Vervolgens heb ik een kleur gekozen voor mijn basis kaart, dat is Coastel Cabana geworden.
En een stukje Whisper White.


Als eerst ben ik de achtergrond gaan stempelen met de bubbels van de stempel set hiervoor heb ik de drie verschillende kleuren gebruikt die ik al eerder heb genoemd.


Vervolgens heb ik twee flessen gestempeld en uit gestanst. En een banner (strookje) met de tekst gemaakt. Als laatste alles op geplakt. De flessen en de tekst heb ik met de Dimensionals gedaan om deze iets boven de andere kaart te laten staan.


Materialen die ik heb gebruikt voor deze kaart zijn:
Deze zijn te vinden in de jaarcatalogus
- Stempel set Bubble Over (p. 57)
- Bottles & Bubbles Framelits (p. 216)
- Stampin' pad Daffodil Delight (p. 185)
- Stampin' pad Bermuda Bay (p. 185)
- Stampin' pad Pacfic point (p.185)
- Stampin' pad Basic Black (p. 184)
- Cardstock Coastel Cabana (p. 185)
- Cardstock Whisper White (p. 184)

Basismaterialen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
Deze zijn te vinden in de jaarcatalogus
- Clear blocks (p. 206)
- Stampin' Scrub (p. 206)
- Stampin' Mist Stamp Cleaner (p. 206)
- Stampin' Trimmer (p. 208)
- Multi purpos Liquid (p. 213)
- Stampin' Dimensionals (p. 213)

Mocht je vragen hebben over deze kaart of over Stampin' Up
vraag het gerust
miranda_westerhof@hotmail.com

Reacties