Doorgaan naar hoofdcontent

Making Christmas Bright

Making Christmas Bright


Vandaag wil ik deze kerstkaart met jullie delen. Deze heb ik gemaakt met de stempelset Making Christmas Bright uit de Najaar- wintercatalogus. Toen ik deze set zag staan dacht ik meteen die wil ik hebben die is echt te leuk. Ik heb hem dan ook al een tijdje in huis. Maar nog geen tijd gehad om er wat mee te kunnen doen. 
Het leuke aan deze set is dat er een pons bij zit die het allemaal een stuk makkelijker maakt zo hoef je niet alles te knippen.
Ook kun je nog een andere stempelset erbij bestellen die ook met de lampjes werkt alleen die kun je het hele jaar door gebruiken. Die heet Making Every Day Bright.


Als ik een kaart ga maken kies ik eerst een stempelset uit en dan ga ik pas nadenken over welk papier en welke kleuren ik zou willen gebruiken. Ik wist eigenlijk meteen al dat ik niet in de traditionele kleuren wou werken. 
Daarom in mijn basis kaart ook roze.


Toen ben ik eerst lekker gaan stempelen en alles ponzen.


Op een stuk Whisper White papier, dat net iets kleiner is dan de basiskaart, heb ik vervolgens de soort krans gestempeld met versamark en met zilveren embosspoeder afgewerkt. Toen in het midden nog een tekst gestempeld. 
Vervolgens de fittingen vastgeplakt aan de lampjes.


Toen heb ik de lampjes op hun plekje neergelegd en ben met een sponge dauber vlekken achter de lampjes gaan maken met de kleur waarin de lampjes gestempeld waren.


Toen heb ik de lampjes met een dimensional opgeplakt, het hele werkje op de basiskaart geplakt. 
Toen zat ik ernaar te kijken en miste ik nog wat. Om de lampjes heen ben ik met de Wink of Stella Glitter Brush gegaan om voor glitter te zorgen.


Ik ben super tevreden met dit kaartje.

Materialen die ik voor dit project heb gebruikt zijn
Uit de jaarcatalogus
- Stampin' Pad Melon Mambo (p.185)
- Stampin' Pad Daffodil Delight (p.185)
- Stampin' Pad Bermuda Bay (p.185)
- Stampin' Pad Pacific Point (p.185)
- Cardstock Melon Mambo (p.185)
- Cardstock Whisper White (p.184)
- Stampin' Emboss Powder Silver (p.202)
-Versamark Pad (p.202)
- Sponge Daubers (p.203)
- Heat Tool (p. 203)
- Wink of Stella Glitter Brush (p.203)

Uit de Najaar- Wintercatalogus
- Making Christmas Bright (p.6-7)
- Christmas Bulb Builder Punch (p. 6)
De andere set die erbij besteld zou kunnen worden
- Making Every Day Bright (p.47)

Basismaterialen die ik voor dit project heb gebruikt zijn
Uit de jaarcatalogus
- Clear blocks (p.206)
- Stampin' Mist Stamp Cleaner (p.206)
- Stampin' Scrub (p.206)
- Stampin' Trimmer (p.208)
- Multi purpose liquid (p.213)
- Stampin' Dimensionals (p. 213)

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven of wil je iets bestellen
Vraag het gerust

miranda_westerhof@hotmail.com






Reacties