Doorgaan naar hoofdcontent

So Santa


So Santa


Vandaag laat ik jullie een drietal kaarten zien die ik gemaakt heb met de stempelset So Santa uit de najaar- winter catalogus. Ik zal per kaartje kort de stappen laten zien met een klein beetje tekst en foto's.

Kaart 1
Santa op de Scooter

 Ik heb voor de kaart met de Santa op de scooter gekozen voor een achtergrond kleur van Pool Party. Daar heb ik Sneeuw op gemaakt door dit te embossen met de heattool. Vervolgens heb ik met Whisper White bergen gemaakt en die ervoor geplakt.



Vervolgens heb ik de Santa met Stazon gestempeld op een stukje Whisper White en gekleurd met Derwent Coloursoft potloden en uitgeknipt.

Kaart 2
Santa op het Strand


 Voor Santa op het strand heb ik gekozen voor een basiskaart van Balmy Bleu. Toen heb ik een voorgrond gemaakt die is net iets kleiner dan de basiskaart. Hier heb ik een strand zee en lucht gemaakt door gebruik te maken van de Sponge Daubers. 
De Santa met Derwent Coloursoft ingekleurd en uitgeknipt.


Kaart 3
Santa de kok

 Als kleur voor mijn basiskaart heb ik hier gekozen voor Mint Macaron. Een label gemaakt met de Scalloped tag topper. Hier de Santa op gestempeld met Stazon en ingekleurd met Derwent Coloursoft. 


Materialen die ik voor dit project heb gebruikt zijn:
Uit de Najaar- Wintercatalogus
- So Santa (p.23)

Materialen die ik voor dit project heb gebruikt zijn:
Uit de jaarcatalogus
Cardstock
- Whisper White (p.184)
- Pool Party (p.186)
- Balmy Bleu (p.186)
- Mint Macaron (p.186)
Stampin' pads
- Crumb Cake (p.184)
- Pacific Point (p.185)
- Daffodil Delight (p.185)
- Balmy Bleu (p.186)
- Stazon ink (p.202)
- Versamark Pad (p.202)
- Stampin' Emboss powder (p.202)
- Heat tool (p.203)
- Sponge Daubers (p.203)
- Scalloped tag topper (p.210)

Basismaterialen die ik voor dit project heb gebruikt zijn:
Uit de jaarcatalogus
- Clear Blocks (p.206)
- Stampin' Mist Stamp cleaner(p.206)
- Stampin' Scrub (p.206)
- Paper Snips (p.207)
- Stampin' Trimmer (p.208)
- Multi purpose Liquid (p.213)
- Stampin' Dimensionals (p.213)

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een Workshop te geven of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag.
miranda_westerhof@hotmail.com





Reacties

Een reactie posten