Doorgaan naar hoofdcontent

Swaps

Swaps
Afgelopen zaterdag ben ik naar on-stage in Utrecht geweest. Een vakbeurs voor alle demo's van Stampin' Up. Hier werd ook uitgebreid gevierd dat ze 30 jaar bestaan. Het was een super dag dus.

Voor deze dag kun je een swap maken. Nu hoor ik he denken een swap?!?!
Dit is een klein presentje voor een ander. Deze geef je aan een ander en je kan er een ander voor terug krijgen. 
Dit leek mij wel heel leuk om te doen, zeker omdat het mijn eerste keer was. Ik op die manier ook makkelijk contact kon maken met alle andere demo's.

Ik ben aan de slag gegaan met de Scalopped Tag Topper. De stempelset Coffe Cafë.
Ik wou graag 50 swaps maken. nu snap je al dat was even een werkje. Snijden, scoren, ponsen, stempelen en plakken.


In de swap zat een celebration en een zakje thee. De bovenkant heb ik dicht gemaakt doormiddel van een nietje.


50 stuks helemaal klaar om te swappen.
Zoals ik al eerder zei je krijgt er ook andere voor terug. Hieronder twee foto's met de mooie swaps die ik heb mogen ontvangen.



Materialen die ik voor dit project heb gebruikt zijn:
Uit de jaarcatalogus
- Stempelset Coffee cafe (p.60)
- Stampin' Pad Crumb Cake (p.184)
- A4 Cardstock Mint Macaron (p.186)
- Stampin' Pad Highland Heather (p.186)

Basismaterialen die ik voor dit project heb gebruikt zijn:
Uit de jaarcatalogus
- Clearblocks (p.206)
- Stampin' Scrub (p.206)
Stampin' Mist stamp cleaner (p. 206)
- Paper Snipes (p. 207)
- Bone Floder (p.207)
- Stampin' Trimmer (p.208)
- Simply Scored scoring tool (p.208)
- Snail Adhesive (p.213)
- Tear & Tape Adhesive (p.213)

Mocht je vragen hebben over dit project of over Stampin' Up
Vraag het gerust
miranda_westerhof@hotmail.com




Reacties