Doorgaan naar hoofdcontent

Voorjaar- Zomercatalogus


Het is even geleden dat ik van mij heb laten horen.
Sorry daarvoor, maar kon door alle drukte even geen tijd vinden om iets te plaatsen.

Ben dan ook even niet aan het stempelen geweest.
Vandaag laat ik jullie kennis maken met de nieuwe voorjaar- zomercatalogus.
Tevens is ook de Sale a bration van start gegaan, daar zo meer over.

Bovenaan de pagina is een linkje te vinden waarbij je naar de gehele catalogus zal gaan.
Ik heb hem zelf al even in huis en heb mezelf dus al lekker kunnen maken met al het moois dat erin staat.

Zelf ben ik helemaal weg van Butterfly Gala.
Deze set is ook in het Nederlands te verkrijgen. 
En wat ook nog eens handig is dat hierbij ook een pons kan kopen die de vlinders uit ponst. 
Je kan deze set ook als bundel kopen dan bespaar je 10%. Altijd mooi meegenomen.


Wat ook een leukerd is, is Happy Tails.
Ook deze is als een bundel te bestellen.

Dan nu even over Sale a Bration
Als je besteld voor een bedrag van 60 euro dan mag je wat uit de Sale a Bration folder kiezen.
Zo kun je bijvoorbeeld heel mooi DSP (designer series paper) met vlinders bestellen. En deze past natuurlijk super mooi bij de Butterfly Gala die ik hierboven al hen laten zien.


Maar het kan ook zijn dat je een grotere bestelling plaatst en je komt om bijvoorbeeld 120 euro. 
Dan kan je er ook voor kiezen om de leuke Tea Time Framelits Dies te nemen. 

Die passen weer prima bij de stempel Tea Together die in de voorjaar- zomercatalogus staat.


Mocht je de catalogussen helemaal willen zien klik dan bovenaan de pagina op de linkjes die er staan.
Mocht je vragen hebben stel ze gerust!

Miranda_westerhof@hotmail.com







Reacties