Doorgaan naar hoofdcontent

Beauty Abounds


Beauty Abounds


Vandaag laat ik een kaartje zien die ik gemaakt heb met de stempel set Beauty Abounds.


 Als eerste heb ik een achtergrond gestempeld met de stempels die aanwezig zijn in de set.
hiervoor heb ik drie kleuren Stampin' inkt gebruikt.
De Petal Pink, Soft Sea Foam en Crumb Cake.

Vervolgens een rondje geponsd met de pons deze met een spritzer beneveld. Hier zat alcohol in samen met Shimmer Paint.
Een rechthoek gestansd met de Rectangle Stitched Framelits Dies. Daarop een tekst gestempeld.
Dat met behulp van Dimesionals opgeplakt. Om het kaartje af te maken nog een paar Sequins erbij geplakt. 
 En dit is het kaartje geworden.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Petal Pink
Stampin' Pad Petal Pink
Stampin' Pad Soft Sea Foam
Stampin' Pad Crumb Cake
Stempelset Beauty Abounds
Rectangle Stitched Framelits Dies 
''2 Circle pons
Iridescent Sequin Assortment

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
miranda_westerhof@hotmail.com



Reacties