Doorgaan naar hoofdcontent

Butterfly Beauty Thinlits dies

Butterfly Beauty Thinlits dies

 Vandaag laat ik een kaartje zien die ik gemaakt heb voor mijn moeder voor moederdag.
Ze is gek op vlinders dus die konden dan ook niet ontbreken.
Bij de Stempelset Beauty Abounds (waar je volgende week een kaartje mee ziet)
 horen deze mooie Thinlits Dies. 
Je stanst twee verschillende delen uit. 
Die passen dan weer op elkaar. 
Je kan mooi met verschillende kleuren werken waardoor het een heel mooi effect krijgt.
Dit is hem geworden.


Materialen die ik voor dit project heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Mango Melody
A4 Cardstock Daffodil Delight
Butterfly Beauty Thinlits dies
Stempelset Beauty Abounds
Stampin' Pad Crushed Curry
Stampin' Pad Soft Suede

Mocht je vragen hebben over dit project 
Vragen over Stampin' up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com


Reacties