Doorgaan naar hoofdcontent

Country Floral 3D

Country Floral 3D

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb met een embossing folder.

Nu hoor ik mensen denken wat is embossing?
Door deze embossing folder te gebruiken druk je  een bepaald reliĆ«f op het papier dat je ertussen stopt. Er komt dus een patroon op het papier tevoorschijn.
Ik ben een beetje aan het experimenteren geweest met de embossing folder.


Bij deze heb ik een kant van de folder met inkt ingerold. 
Toen het papiertje ertussen gestopt en heb door de stansmachine gehaald.

Bij de volgende heb ik alleen de bloemen een kleurtje gegeven met behulp van een Sponge Dauber.


Ook heb ik er een gemaakt met zowel de bloemen als de blaadjes een kleurtje te geven.

En bij de laatste ben ik er enkel met een Sponge Dauber en inkt overheen gegaan.
Hier zie je een foto van alle vier de voorbeelden.


Vervolgens heb ik van een van de voorbeelden een kaartje gemaakt. 
Een rondje geponst en daarop een tekst gestempeld met versamark om er vervolgens met witte emboss powder overheen te gaan. En deze te verhitten met een heat tool.

Materialen die ik voor dit project heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Coastel Cabana
Embossing folder Country Floral
Stampin' Pad Flirty Flamingo
Stampin' Pad Coastel Cabana
Stampin' Pad Granny Apple Green
2'' Circle pons

Mocht je vragen hebben over dit project 
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
miranda_westerhof@hotmail.com





Reacties