Doorgaan naar hoofdcontent

Little Twinkle

Little Twinkle



Vandaag een geboorte kaartje.
Hiervoor heb ik de stempel set Little Twinkle gebruikt.
Ook heb ik de grote letter dies gebruikt helaas gaan die ons verlaten.


Dit is de binnen kant van de kaart. Het ziet er ingewikkeld uit maar dat is het zeker niet.

Ik ben begonnen met het maken van de basis. Het is een grote kaart van 15x15 cm.
Dit vond ik niet te groot omdat deze bij het cadeau ingestopt werd.


Dit is de basis hiervoor heb ik 2 vellen Whisper White gebruikt.
Vervolgens ben ik de verschillende layers gaan snijden.


Hiervoor heb ik Gray Granite en Soft sea foam gebruikt.
En DSP van twinkle twinkle. (helaas is deze ook niet meer te bestellen)


Vervolgens de letters gestanst en deze op de daarvoor bestemde rechthoekjes geplakt.
Deze heb ik eerst bij de randen met een dauber rondom voorzien van Soft sea foam.



Toen de layers en de letters in de kaart geplakt.
Toen moest hij alleen nog bekleed worden.



Dit is de voorkant geworden.


En dit de binnenkant.

Materialen die ik voor dit project heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Gray Granite
A4 Cardstock Soft Sea Foam
Stempelset Little Twinkle
Stampin' Pad Soft Sea Foam
Versamark pad
Embossing powder 

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com

















Reacties