Doorgaan naar hoofdcontent

Opbergruimte

Opbergruimte

Alle materialen en spullen van Stampin' Up verdienen natuurlijk een mooi plekje.
Ik ben nog geen jaar bezig als demo. 
Maar inmiddels heb ik al wel een mooi plekje in huis gecreëerd voor al mijn spulletjes. 


De Storage van Stampin' Up is een van de dingen die nog op mijn wensenlijstje staat. Langzaam aan zal ik deze ook compleet gaan krijgen elke keer een beetje erbij bestellen.

Ik vindt het een mooi systeem omdat je naast je inkt pads de juiste kleur marker kan leggen.
Ook heb je een apart systeem voor de Stampin' Blends die ik ook langzaam aan het verzamelen ben.

Maar goed zo ver is het nog niet dat ik alles zo mooi als het bovenstaande plaatje kan opbergen.
Maar ik ben ook al blij met hoe ik het nu heb dat zal ik jullie laten zien.


Ik heb een slaapkamer omgebouwd tot Stampin' Room.
Daar staan twee kallax kasten van de Ikea tegen de muur met daarin de postvakken die er mooi in passen. Daar ligt al mijn papier er kleur gesorteerd.
Onderin zitten twee schappen met planken speciaal voor de kallax kasten daar ligt mijn DSP.

Dan heb ik nog meer Kallax kasten en twee cd rekken van de Ikea waar ik al mijn stempels en ponsen in heb staan. Bovenin staan de stempels die eruit gaan. In het midden de stempels die blijven en onderin de kerst stempels.

Mijn Inkt pads bewaar ik in een houten kastje dat door mijn Vader is gemaakt. Deze zal met de tijd vervangen worden door het mooie storage systeem. Dit kastje krijgt dan een andere functie want wegdoen dat kan ik niet. Ik denk dat ik op den duur mijn ponsen verzameling hierin ga bewaren.

Hieronder nog een paar foto's van de hele kamer.






Ik heb twee bureaus die passen op de kallax kasten deze zijn lekker breed waardoor je lekker veel ruimte hebt om je spullen kwijt te kunnen. 
Zoals jullie zien heb ik geen Big shot maar een cuttlebug. De Big shot staat ook nog op mijn wensenlijstje maar zolang deze het nog doet doen we het hiermee. 

Dit was een kijkje in mijn Stampin' kamer.

Mocht je vragen hebben over Stampin' Up 
Lijkt het je leuk om een workshop te geven 
of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
miranda_westerhof@hotmail.com




Reacties