Doorgaan naar hoofdcontent

Twinkle Twinkle designer series paper

Twinkle Twinkle designer series paper


Afgelopen week een geboorte kaartje aan jullie laten zien.
Nu zijn daar natuurlijk ook vaak een opa en een oma bij betrokken.
En ook die verdienen een mooi kaartje.
 Ik heb gebruik gemaakt van het Twinkle Twinkle dsp.
Helaas gaat die eruit, maar er komt genoeg moois voor terug.

Ook heb ik de large letter Framelits gebruikt, ook die komen niet terug in de nieuwe catalogus.

Ben begonnen met een basis van Whisper White, met een layer van pool party. 
Vervolgens heet dsp.

Uit het dsp heb ik de letters gestanst en deze er weer opgeplakt maar niet recht erboven maar een klein stukje naar rechts.
Klein strookje met Whisper White met een tekst in Pool Party gestempeld.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Pool Party
DSP Twinkle Twinkle
Stampin' Pad Pool Party
Large letter Framelits
Iridescent Sequin Assortment

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com








Reacties