Doorgaan naar hoofdcontent

Vaderdag

Vaderdag


Voor Vaderdag heb ik een kaart van Feyenoord gemaakt.
Dit omdat mijn schoonvader fan is van deze ploeg.

Had al de keer een vraag gehad kan je ook een Feyenoord kaart maken.
En dat heb ik natuurlijk onthouden.


Ben begonnen met alle rondjes uit te snijden.


Vervolgens de letters gestempeld met versa mark en met embossing poeder bestrooid.

De middelste F met de hand getekend en ook met embossing poeder bestrooid.

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Basic Black
A4 Cardstock Poppy Parade 
Glimmer Paper Gold
Embossing poeder gold

Mocht je vregen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com





Reacties

Een reactie posten