Doorgaan naar hoofdcontent

Beauty Abounds

Beauty Abounds


Vandaag laat ik een kaart zien waarbij ik heel veel heb gestempeld.
Ik heb gekozen voor de set Beauty Abounds.
Deze set vind ik zelf helemaal super omdat je er leuke achter gronden mee kan stempelen.

Ik ben gestart met een basis voor een concentina kaart (zoals ze dit noemen).
Ik heb gekozen voor de kleur Rich Razzleberry.


De basis is klaar. 


Twee zijstukken en het kaartje in het midden gestempeld.
Hier heb ik vier kleuren voor gebruikt.
Highland Heather
Gorgeous Grape
Granny Apple Green
Shaded Spruce

Er moest alleen nog een tekst op komen.
Deze heb ik met een embossing powder copper gedaan.
Toen nog een paar Sequin Assortment erbij en hij kon op de kaart.


En klaar was de kaart!
Ik heb er zelf een schuifstrook om gemaakt om hem dicht te houden zodat ik hem zo kan geven.
Maar hij past eventueel ook prima in een enveloppe.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Rich Razzleberry
A4 Cardstock Whisper White
Stampin' Pad Highland Heather
Stampin' Pad Gorgeous Grape
Stampin' Pad Granny Apple Green
Stampin' Pad Shaded Spruce
Versa Mark pad
Copper Embossing Powder
Sequin Assortment





Reacties