Doorgaan naar hoofdcontent

Geld Enveloppe

Geld Enveloppe

Als je naar een feestje gaat en mensen willen eigenlijk alleen maar geld hebben. Vind ik het leuk om dat dan wel leuk te verpakken met bijvoorbeeld een mooie geld enveloppe.

Ik ben begonnen met de basis van Pear Pizzazz.

Deze heb ik in drieën gevouwen en een tabje erop gemaakt. De zijkanten van de flap met het tabje vast geplakt zodat je een vakje krijgt waar uiteindelijk het geld in komt te zitten.


Toen ben ik dat flapje gaan versieren. Dit heb ik gedaan met behulp van de Stempelset Colorful Seasons. De tekst heb ik met de Layering Circels uit gestanst.


Vervolgens heb ik een stukje DSP om de enveloppe gevouwen en aan de achterkant vastgeplakt.
Zo blijft de enveloppe mooi dicht zitten, het DSP is er makkelijk af te schuiven.


Als laatste heb ik de voorkant nog versiert hiervoor heb ik de scalloped tag topper gebruikt om een label te maken. 

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Pear Pizzazz
A4 Cardstock Mossy Meadow
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Soft Suede
DSP Floral Romance Specialty (niet meer verkrijgbaar helaas)
Stampin' Pad BlackBerry Bliss
Stampin' Pad Petal Pink
Stampin' Pad Mossy Meadow
Stempelset Colorful Seasons met bijbehorende dies
Layering Circles Dies
Scallopes tag topper
Rhinestones

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven 
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com






Reacties