Doorgaan naar hoofdcontent

Over The Moon

Over The Moon


Zoals al eerder gezegd ik ben helemaal weg van de koetjes.
Dus daar is ie weer.


Ben begonnen met een basis kaart van Whisper White. Daar heb ik twee stroken van designer paper Brights op geplakt. om een vlag te creƫren.
Ik vind koeien namelijk echt iets Hollands.


Vervolgens drie koeien op een rij gestempeld en gekleurd met mijn derwent potloden.


Deze op de kaart geplakt.


En als laatste nog een mooi strikje erop.

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
Brights 6x6 designer series paper
Stazon inkt
Stempelset Over The Moon
Textured Weave Ribbon Poppey Parade

Mocht je vragen hebben over dit project
Over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com 





Reacties