Doorgaan naar hoofdcontent

Pillow box

Pillow box 


Na alle speciale dagen een bruiloft een Vaderdag hebben we natuurlijk ook nog gewoon de verjaardagen.

Veel mensen willen graag geld of een giftcard op hun verjaardag. Ik vind het dan leuk om daar wel even iets omheen te maken.
De pillow box leent zich hier uitstekend voor.

Je vouwt hem in elkaar en je doosje is klaar. 
Dan hoef je alleen de buitenkant nog een beetje op te vrolijken met bijvoorbeeld lint en een stempeltje.

Ideaal en snel klaar.

Deze heb ik gemaakt


Ik heb de Stempelset Over The Moon gebruikt. Ik vind hem helemaal geweldig. 
Deze zal je dus nog wel een keer tegenkomen.

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Pear Pizzazz
A4 Cardstock Whisper White
A$ Cardstock Soft Sea Foam
Kraft Pollow boxes
Polka Dot Tulle Ribbon
Stempelset Over The Moon
Stazoon inkt

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com



Reacties