Doorgaan naar hoofdcontent

Poppy Parade, Whisper White en Pacific Point


Poppy Parade, Whisper White en Pacific Point


Een bruiloft met een Nederlands thema vraagt om een kaart met die kleuren. Toen in ermee bezig was ging ik helemaal los. En heb meerdere kaarten gemaakt zodat ik kon kiezen.
Het zijn helaas wel allemaal kaarten geworden met sets die niet meer in de catalogus staan.
Maar wil ze toch laten zien omdat ik vind dat je de vormgeving (sketch) ook voor andere kaarten en andere stempels kunt gebruiken.



Hier stap voor stap een van de kaarten.
Een basis kaart van Whisper White. DSP in de kleuren Poppy Parade en Pasific Point. 
Hiermee een vlag gemaakt. Cardstock in dezelfde kleuren gebruikt om een vlak te creƫren.
Vervolgens een taartje gestempeld deze gekleurd, net als de letters YAY.


Nog een paar Sequins erbij en klaar.


Voor de tweede kaart wederom dezelfde kleuren gebruikt met een toevoeging van Mango Melody.
Eerst een de layer gestempeld voordat ik deze op de kaart heb geplakt.
Toen de rondjes gestanst en geponst en een strookje Pacific Point voor de tekst.


Nog een paar Sequins en klaar!
Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Pasific Point
A4 Cardstock Poppy Parade
DSP Brights 
Stampin' Pad Mango Melody
Stampin' Pad Granny Apple Green
Stampin' Pad Poppy Parade
StazOn Ink
Stempelset Amazing Life (niet meer bestelbaar)
Stempelset Incredible Like You
Rectangle Stitched Framelits
Iridescent Sequin Assortment

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com

Reacties