Doorgaan naar hoofdcontent

#Stamperschallenge dag 20

#Stamperschallenge dag 20
One sheet wonder


One Sheet wonder... Van 1 velletje meerdere kaarten maken dat is wat het betekent.

Ik heb ervoor gekozen om het vel in drie stukken te doen. Ik maak vandaag dus drie kaarten.

Als basis kaart heb ik gekozen voor Whisper White.


Alleen het DSP en Whisper White vond ik niet zo mooi dus heb er stukken Basic black bij gedaan.

Vervolgens nog een paar stukjes Whisper White. 

Toen ben ik gaan stempelen. Heb de zonnebloemen eerst op een los stukje gestempeld en vervolgens uitgeknipt. Zo heb je met een velletje 3 verschillend kaarten in dezelfde stijl.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Basic Black
DSP Brights
Velum
Stampin' Pad Daffodil Delight
Stampin' Pad Mango Melody
Stampin' Pad Crumb cake
Stampin' Pad Garden Green
Delicata Gold
Stempelset Painted Harvest
Punch Leaf

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com








Reacties