Doorgaan naar hoofdcontent

#Stamperschallenge dag 21

#Stamperschallenge dag 21
Stampin' Dimensionals

Wie kent ze niet de ophogertjes voor je kaarten. Om 3d te creëren.
Ik heb bijna geen kaarten waarbij ik ze niet heb gebruikt.
Het is dan ook een product dat ik altijd op voorraad heb.


Vandaag laat ik dan ook een kaart zien waar ik ze volop heb gebruikt.
De basis van de kaart zie je hierboven
Whisper White, Cajun Craze, WhisperWhite en Early Espresso.


De layer Whisper White heb ik met de Dimensionals opgeplakt.

Hier zie je de verschillende laagjes die ik gebruikt heb.

En dit is het eind resultaat.


En zo zag mijn werkblad eruit


Je vindt ze overal als je even niet oplet waait het overal heen en zijn ze in je hele huis te vinden!

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Cajun Craze
A4 Cardstock Early Espresso
A4 Cardstock Cherry Cobbler
A4 Cardstock Pumpkin Pie
Stampin' Pad Cajun Craze
Stampin' Pad Early Espresso
Stampin' Pad Cherry Cobbler
Stampin' Pad Pumpkin Pie
Stempelset Colorful Seasons
Seasonal Layers
En natuurlijk Dimensionals!

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com


Reacties