Doorgaan naar hoofdcontent

#stamperschallenge dag 22

#Stamperschallenge dag 22
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!


Ik zie, ik zie wat jij niet ziet! Ik zie dat ik van deze stukken papier een mooie kaart kan maken.
Ben je ook benieuwd…
Kijk gauw verder dan.

Nog steeds hetzelfde papier alleen nu met enkele gaten meer erin.
Die heb ik gemaakt met de circle punch.

Een heel handige punch waarmee je zo rondjes hebt geponst. Ik heb ze in vijf verschillende maten.
Makkelijk en snel.

Nu zitten er al twee stukken aan elkaar bevestigd.

Een deel van de kaart bestempeld en voorzien van een tekst.

Hier is dan de kaart:

En als je hem open doet dan heb je
Ik zie, ik zie wat jij Nog niet zag!
Maar nu wel

Een Peek a Boo kaart.

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Coastel Cabana
A4 Cardstock Pacific Point
Stampin' Pad Coastel Cabana
Delicata Silver
Stempelset Little Twinkle

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com








Reacties