Doorgaan naar hoofdcontent

#Stamperschallenge dag 23

#Stamperschallenge dag 23
Embossing 
Deze kennen we wel de embossing folders die diepte geven op het papier.
Maar er is ook nog een andere vorm van embossing namelijk met poeder.
Die ga ik jullie vandaag laten zien.


Ik ben begonnen met papier en een Stempelset uit te kiezen. Ik heb er een gekozen die ik niet heel erg vaak gebruik.

Alles even op maat gesneden. En in de juiste volgorde van plakken gelegd.


Was niet helemaal nodig want ging toch iets anders te werk. Heb de twee stukjes Whisper White op elkaar geplakt met een stukje tape zodat het straks weer los van elkaar kan.
Op de kleinste met een Aqua painter een vlek gemaakt met Highland Heather Inkt.


Toen de stempels op het papier gezet met Versa Mark en de emboss Powder er overheen gedaan.
Toen met de Heat tool gaan verwarmen. Op de foto zie je mooi wat het verschil is. Een deel is al verhit en gesmolten en een deel is nog powder.

Dit is het eind resultaat.

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Highland Heather
Stampin' Pad Highland Heather
Versa Mark
Delicata Gold
Stempelset Tea Together
Stempelset Beauty Abounds (voor de tekst)
Metallic Pearls
Emboss Powder Gold

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com





Reacties