Doorgaan naar hoofdcontent

#Stamperschallenge dag 24

#Stamperschallenge dag 24
YouTube

Afbeeldingsresultaat voor youtube
YouTube dat is een van de dingen waar ik nog niet mee bezig ben.
Ik maak geen filmpjes waarin ik stap voor stap mijn kaarten maak.
Er zijn heel veel mensen die dat wel doen. Ik haal er dan ook wel ideeën vandaan.
Net als van Pinterest.
Zo kan je zoeken op een Stempelset en krijg je verschillende ideeën te zien wat je ermee kan doen.
Je kan ook op verschillende technieken zoeken.
En het mooie is van YouTube dat er ook tutorials op staan. Filmpjes die stap voor stap laten zien hoe je iets kan maken.
Dus met een nieuwe techniek die je tegen bent gekomen is het zeker heel erg makkelijk.

Wie weet ga ik in de toekomst ook op YouTube maar voor nu nog even niet en hou ik het bij mijn blog!

Mocht je vragen hebben
Over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com

Reacties