Doorgaan naar hoofdcontent

#Stamperschallenge dag 29

#Stamperschallenge dag 29
Bloemen

Ik heb gekozen voor een basis kaart van Granny Apple Green, met daarop een stuk DSP van dezelfde kleur.
Daar weer op een stukWhisper White.

Dat stuk Whisper White ben ik gaan bestempelen met bloemen. Deze ben ik toen gaan in kleuren met de Blends.



Ik vond het nog een beetje kaal. Dus heb er Vlinders bij gemaakt. Hier zitten ze nog allemaal vast aan elkaar. Ik heb ze los geknipt omdat ik ze niet allemaal wil gebruiken.


De twee kleintjes heb ik gepakt en daar ben ik met de Wink of Stella overheen gegaan om een beetje glitter erop te krijgen.

Tekst erbij en twee vlinders en klaar.

Morgen nog een bericht voor de stamperschallenge en dan is die weer afgelopen.
Hoop dat jullie het leuk vonden om elke dag iets van mij te horen.

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Granny Apple Green
A4 Cardstock Bermuda Bay
DSP Brights Granny Apple Green
Stampin' Pad Bermuda Bay
Memento Black
Blends
Stempelset Beauty Abounds
Butterfly Beauty Thinlits
Wink of Stella

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com 







Reacties