Doorgaan naar hoofdcontent

#Stamperschallenge dag 30

#Stamperschallenge dag 30
Wat jij wilt...


Dag 30 de laatste dag van de stamperschallenge. Ik vond het erg leuk om te doen. Ga dan ook kijken of ik er een eigen draai aan kan geven om meer op mijn blog te gaan plaatsen in plaats van één keer in de week.
Het is ook nog eens mijn 50ste blog bericht!!! YEAH!!

Maar dan nu de challenge van vandaag wat jij wilt...
Oké daar heb ik even over na zitten denken, wat hebben we nog niet laten zien in deze 30 dagen.
Toen dacht ik we hebben allemaal wel eens een cadeautje of een bosje bloemen waar geen grote kaart bij hoeft maar een klein kaartje of een label voldoet.
Dat ga ik dus maken.

Ik ben begonnen met drie stukjes watercolor paper de bespuiten met purpose gold. Dit heb ik in een spritzer zitten gemengd met alcohol.


Hier zie je het effect van dichtbij, het papier trekt eerst krom maar dat trekt later bij.

Daar heb ik vervolgens enkele teksten op gestempeld uit verschillende sets.
deze op strookjes Cardstock geplakt. Die ik eerst van een mooie bovenkant heb voorzien met de Scalloped tag topper.

Vervolgens had ik nog de vlinders van gisteren over. Die heb ik erbij geplakt en klaar.

Drie leuke labels voor aan een cadeautje of bosje bloemen

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Basic Black
A4 Cardstock Granny Apple green
A4 Cardstock Bermuda Bay
Watercolor Paper
Memento Black
Spritzer met purpose gold
Scalloped tag topper
Butterfly Beauty Thinlits
Stempelset Happy Tails
Stempelset Vlinderdans
Stempelset Woordenschat

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com








Reacties