Doorgaan naar hoofdcontent

Facebook Hop 12 oktober

Herfst


Het Team waaronder ik onder mag vallen doet elke maande een facebook hop. Elke keer een ander thema deze keer was het Herfst
Hier kun je je voor opgeven en dan maar je iets in de stijl van het thema wat je vervolgens op facebook plaatst. Hierbij zet je een link naar de volgende die zich heeft opgegeven en zo kun je bij verschillende teamgenoten kijken wat die hebben gemaakt.
Voor mij is het de eerste keer dat ik mee "hop". De keren ervoor heb ik er geen tijd voor kunnen vinden om mee te doen. Nu dacht ik dat ga ik gewoon doen.
Een maand lang elke dag wat plaatsen lukt ook dus dit moet ook lukken.

Voor dit kaartje ben ik begonnen met kleuren uitzoeken.
Deze kleuren vond ik wel lekker herfstachtig aandoen.

Toen heb ik mijn embossingfolder met inkt ingesmeerd en er een stukje Whisper White tussen gelegd.

Dan krijg je dit resultaat. Ik vind het erg leuk. Ik heb dit al een keer eerder op mijn blog laten zien.

Vervolgens ben ik blaadjes gaan stempelen en stansen uit de set Colorful Seasons.

Blaadjes opgeplakt een banner gemaakt met de Stitched Rectangles en daar een tekst op gestempeld.

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Cherry Cobbler
A4 Cardstock Canjun Craze
A4 Cardstock Pumpkin Pie
A4 Cardstock Crushed Curry
Stampin' Pad Early Espresso
Stampin' Pad Canjun Craze
Embossing Folder Woodland
Stempelset Colorful Seasons
Seasonal Layers (dies)
Stitched Rectangles (dies)

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com






Reacties