Doorgaan naar hoofdcontent

Snowman Season

Snowman Season


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een stempel set uit de najaar- wintercatalogus.
Toen ik deze zag staan, dacht ik meteen die wil ik hebben.
Ik vind het sneewmannetje zo leuk!!

Je kan deze ook als bundle kopen dan zit er een mooie pons bij. Deze heb ik ook maar daar heb ik vandaag nog niks mee gedaan. Voor de volgende keer.

Ik ben begonnen met kleurtjes cardstock bij elkaar zoeken.
Ik heb gekozen voor Whisper White, Balmy Bleu en Night of Navy.

Toen ben ik gaan stempelen. Ik ben begonnen met de tekst in het midden. Deze had ik eerst met Night of Navy gestempeld. Toen heb ik de verschillende sneewmannen eromheen gestempeld. Toen was ik niet heel blij met de tekst in het midden die sprong er niet voldoende uit.
Dus dan ga ik altijd om me heen zitten kijken in mijn kamer wat kan ik er dan aan doen om deze er wel uit te laten springen.
Toen zag ik mijn bakje met Embossing poeder van WOW. En daar zat een Bleu Glitz glitter embossing in. Dus nog een keer de stempel eroverheen gezet maar dan met de Versa Mark en de embossing poeder erover. En toen was ik wel tevreden.

Vervolgens heb ik mijn blenderpens gepakt en ben ik de mutsjes gaan inkleuren.
Alles op elkaar geplakt en er was weer een leuke kaart klaar.

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Balmy Bleu
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Night of Navy
Stampin' Pad Balmy Bleu
Stampin' Pad Night of Navy
Stampin' Pad Pumpkin Pie
Stampin' Pad Real Red
Stampin' Pad Garden Green
Blender pens
Memento Black
WOW Bleu Glitz Glitter Embossing poeder
Stempelset Snowman Season

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com



Reacties