Doorgaan naar hoofdcontent

Tunnelkaart

Tunnelkaart


Vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik een tunnelkaart heb gemaakt.
Ik heb deze kaart bij Héléne den Breejen gezien en dacht dat is een leuk model daar kan ik wel wat mee.

Zoals je op de eerste foto al kan zien heb ik gekozen voor de Stempelset Vlinderdans.
Als basis een Whisper White en als kleurtje Highland Heather.


Eerst heb ik alles op maat gesneden met de nieuwe Paper Trimmer.
Die hebben jullie in het vorige bericht al gezien.
Vanaf 1 november voor iedereen bestelbaar. 
(De timmer is 30 euro en de mesjes per set van vier 14.50)


Alle stukken Whisper White heb ik bestempeld met de stempels. 
Hier heb ik ook stempels uit Beauty Abounds gebruikt voor de achtergrond.
Twee setjes met vlinders uit geponsd.

Uit het grote stuk Highland Heather een cirkel gestansd.


En uit een restje 2 kleine cirkels met de pons.


De losse vlinders aan een stukje bakers twine vastgemaakt.

Deze heb ik later in de cirkel geplakt met behulp van de twee kleinere cirkels.



Nog een aantal Rhinestones erop en klaar.

Materialen die ik heb gebruik zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Highland Heather
Stampin' Pad Highland Heather
Stampin' Pad Gorgeous Grape
Memento zwart
Stempelset Vlinderdans
Stempelset Beauty Abounds
Layering Circels Dies
Buttelfly Duet pons
Circle pons 1''
Baker's twine
Rhinestones

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com





Reacties

Een reactie posten