Doorgaan naar hoofdcontent

Basic Black en de Regenboog

Basic Black en de Regenboog


Basic Black en de Regenboog oké ik zie je denken wat gaat ze doen?
Ik ga stempelen met heel veel kleuren...


15 kleuren in totaal ga ik gebruiken...

Tel ze maar na...


Op de voorkant nog even een mooie tekst en bijna klaar. 
Aan de binnen kant ook nog even een stukje Whisper White want anders kunnen we niet heel makkelijk schijven op het zwarte.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Basic Black
Stampin' Pad Bermuda Bay
Stampin' Pad Coastel Cabana
Stampin' Pad Granny Apple Green
Stampin' Pad Pear Pizzazz
Stampin' Pad Soft Sea Foam
Stampin' Pad So Saffron
Stampin' Pad Daffodil Delight
Stampin' Pad Mango Melody
Stampin' Pad Melon Mambo
Stampin' Pad Poppy Parade
Stampin' Pad Flirty Flamingo
Stampin' Pad Blushing Bride
Stampin' Pad Highland Heather
Stampin' Pad Georgeus Grape
Stampin' Pad Pacific Point
Rectangle stiched framelits
Snowman Seasons stempelset
Knusse Kerst stempelset
Versa mark
WOW Embossing poeder Bright White

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com





Reacties