Doorgaan naar hoofdcontent

Feels Like Frost

Feels Like Frost


Feels Like Frost heeft echt super mooi dsp. Het zijn echt supermooi vellen met afbeeldingen.
Daar moet natuurlijk een mooie kaart mee gemaakt worden.
Als eerste heb ik het dsp uitgekozen en daar het papier bij gezocht.
Ik ben gegaan voor Whisper White en Smoky Slate.

Door een van de dies te gebruiken uit de set heb ik dit mooie frame gestanst.
Daar heb ik toen nog een frame uitgehaald.


Daar heb ik een stukje window sheet achter geplakt.


Aan de achterkant heb ik Foam Adhesive strips geplakt.



Eerst nog even het dsp op maat gesneden en opgeplakt.


Toen Ice Stampin' Glitter in het midden van de afbeelding gestrooid.
Niet te veel maar ook niet te weinig.


En het frame opgeplakt, even schudden en het ice zit ook goed.


Toen aan de buitenkant nog even wat Shimmery Crystal effect gebruikt om heb af te maken.
Hier en daar nog een Rhinestone en klaar.


Materialen die ik heb gebruikt
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Smoky Slate
Dsp Feels Like Frost
Frosted Frames Dies
Foam Adhesive Strips
Ice Stampin' Glitter
Shimmery Crystal effect
Rhinestones

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com


Reacties