Doorgaan naar hoofdcontent

Label

Label



Vandaag is mijn broertje jarig! Gisteren hebben we dat  gevierd.
Daar hoort natuurlijk een cadeautje bij. Eigenlijk doen we dat niet meer hadden we afgesproken binnen het gezin. Je blijft tenslotte maar heen en weer geven. Maar goed ik was laatst in Duitsland en daar zag ik de fles Johnnie Walker staan en dacht toen aan hem dus heb hem meegenomen. Maar je zo een fles Johnnie Walker geven dat kan natuurlijk niet.

Ik ben begonnen met twee stroken een Real red en een Whisper White.


De strook Whisper White ben ik gaan bestempelen met stempels uit Geared Up Garage.
Als eerste met Crumb Cake zoals je op het vel ziet heb ik een deel ook eerst afgestempeld om een minder harde afdruk te krijgen. Als tweede heb ik de moeren gestempeld met Memento Black.


Onderaan een toolbox gestempeld met Versa mark en embos poeder van WOW gebruikt.

Zo ook de tekst gedaan. En de strook op de strook Real Red geplakt.


De hoekjes afgerond een rillijn gemaakt waar hij gevouwen word. En een gat erin geponst om hem makkelijk aan de fles te hangen.


Materialen die ik heb gebruikt 
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Real Red
Stampin' Pad Crumb Cake
Memento Black
Versa Mark
Circle Punch 1 1/2 
Stempelset Geared Up Garage
Embossing poeder WOW Chocolate Caramel Pearl

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda _westerhof@hotmail.com





Reacties