Doorgaan naar hoofdcontent

Facebook hop 14 December

Facebook hop 14 December
Verpakkingen


Deze maand is het thema van de hop verpakkingen.
Ik heb er even over na moeten denken wat ik ging maken. Maar ben tot dit leuke doosje gekomen.
Als je het doosje open doet dan zitten er drie waxine lichtjes in.


Ik zal hem stap voor stap laten zien hoe ik hem heb gemaakt.


Ik ben begonnen met het kiezen van een kleur cardstock.

Dat heb ik op maat gesneden en alles gescoord (de vouwlijnen gemaakt)


Vervolgens heb ik de basis bestempeld met versa mark en bestrooid met embossingpoeder.
(op de foto is een flap te zien maar dat vond ik aan het einde toch minder mooi en die heb ik er nog weer afgehaald en een apart deksel gemaakt)


Toen de drie bakjes voor de binnenkant in elkaar gezet.


Hier is de flap weg.
De doosjes voor de lichtjes aan de binnenkant geplakt. Dichtvouwen, deksel erop en klaar.





Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Real Red
Versa mark
WOW embossing powder Bright White
De Papertrimmer

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk m een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com


Reacties