Doorgaan naar hoofdcontent

Facebook hop 11 Januari

Facebook hop 11 Januari

Vandaag weer een facebook hop. Met als thema Sale a Bration.
Ik heb daarvoor de Stempelset The Gang's all Meer gebruikt.
Schattige Stokstaartjes.


Ik zag dit voorbij komen bij Jaxx Creations vond het zo leuk dat ik mijn eigen draai eraan heb gegeven.

Ik ben begonnen met de achterrond te ponsen. Hier heb ik drie kleuren voor gebruikt.
Flirty Flamingo, Mango Melody en Daffodil Delight.


Vervolgens de stokstaartjes erop gestempeld.


En toen was het kleuren.

Als basis Mango Melody gebruikt. Een layer van Whisper White en een stukje Daffodil Delight.
De tekst is gestempeld met Delicata gold.


Materialen die ik heb gebruikt:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Mango Melody
A4 Cardstock Deffodil Delight
Stampin' Pad Flirty Flamingo
Stampin' Pad Mango Melody
Stampin' Pad Deffodil Delight
Delicata Gold
Stiched Nested labels Dies
Zwarte stift
Stempelset The Gang's all Meer

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust ik help je gerust
Miranda_westerhof@hotmail.com










Reacties