Doorgaan naar hoofdcontent

Free as a Bird

Free as a Bird


Van daar laat ik jullie een kaartje zien met de Stempelset Free as a Bird.


Ik heb als eerst de schattige vogeltjes gestempeld en deze vervolgens uitgeknipt.

Een layer van Soft sea Foam, daar heb ik met de Stiched Nested labels dies een stukje uitgehaald.

Een stukje lint er omheen met een strikje en dan op de basis van Whisper White geplakt.


Een tekst in het witte vakje en de vogels erop en klaar.
Ik heb ervoor gekozen om enkel de bloemen een uitspringende kleur te geven.
Je kan natuurlijk ook de vogels helemaal kleuren.
Het is net wat je wil.

Materialen die ik heb gebruikt
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Soft Sea Foam
Stempelset Free As A Bird
Stiched Nested labels
Stukje lint
Memento black

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com


Reacties