Doorgaan naar hoofdcontent

See a Silhouette Designer series paper

See a Silhouette Designer series paper


Vandaag een verjaardag kaartje. Deze heb ik gemaakt met het dsp van See a Silhouette.


Gestart met een basis van Mango Melody daar het dsp op maat gemaakt er erop geplakt.
De techniek die ik voor deze kaart heb gebruikt is Twist pop up card.


Voor die kaart heb je een vouwstuk nodig zodat het kaartje dat je daarop bevestigd mooi open draait als je hem open doet.


Voor het kaartje aan de binnenkant heb ik met de Hand-Letterd Prose dies happy birthday uit gestand.
Deze op een kaartje van Mango Melody geplakt.in dit kaartje heb ik vier vouwen gemaakt.zodat deze dicht valt als je de basis kaart dicht vouwt.


Voor de voorkant nog het getal 26 geembosd.



Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Mango Melody
Dsp See a Silhouette
Hand Letterd Prose dies
Layering Circle Dies

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik hel je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com





Reacties