Doorgaan naar hoofdcontent

Facebook hop 14 Maart

Facebook hop 14 Maart
Techniek


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een techniek.
Ik heb ervoor gekozen om als techniek watercolor te laten zien.
Dit is iets wat ik nog niet heel erg vaak heb gedaan.
Misschien ook wel een beetje te zien, maar al doende leert men.
Hoe vaker je iets doet hoe beter het gaat.

Ik heb voor de stempel uit de sale a bration gekozen.
Happy Birthday to you.
Deze heb ik op een stukje watercolor papier geembosd. Met witte embossing poeder.

Toen ben ik hem met behulp van aqua painters en inkt gaan inkleuren.


Als basis kaart heb ik Whisper White gebruikt. Daarop een velletje van Peacefull Poppies papier.
Onder het stukje waar de afdruk opstaat met de taart heb ik nog een stukje Pool Party gebruikt om een randje te krijgen.


Als laatste heb ik een rest stukje Whisper White gepakt en daar de tekst Celebrate op gestempeld.
Vervolgens de kaart in elkaar geplakt. Nog een strikje en wat Rhinestones en klaar.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Pool Party
Watercolor paper
DSP Peaceful Poppies
Stampin' Pad Pool Party
Stampin' Pad Old Olive
Stampin' Pad Poppy Parade
Stampin' Pad So Saffron
Versamark pad
Embossing poeder wit
Stempelset Happy Bhirtday to you
BakkersTwine

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com




Reacties