Doorgaan naar hoofdcontent

Little Ladybug

Little Ladybug

Vandaag laat ik jullie drie kaarten zien die ik gemaakt heb met de Stempelset Little Ladybug


Voor de eerste kaart ben ik begonnen met de basis kaart te bewerken.
Twee gaten erin te ponsen met een pons. En aan een kant schuine kanten maken.


Vervolgens een stuk Whisper White bestempeld met de leuke Stempelset. deze komt binnen in.
Hier heb ik de ladybug precies in het rondje gestempeld zodat deze aan de buitenkant ook te zien is.


Toen heb ik een stukje dsp van de poppies gepakt en die aan de flap gemaakt die eroverheen gaat. Hier ook weer het rondje uitgeponsd.
Hier kun je goed zien dat de ladybug goed te zien is als de kaart dicht is.



Als de kaart helemaal dicht was vond ik hem nog wat saai. Dus wat bloemen uit gestansd en blaadjes en die worden aan de voorkant erop geplakt.



Voor de tweede kaart ben ik begonnen met een stuk Whisper White.
Deze heb ik met een sponsje en de Balmy Bleu inkt blauw gemaakt.
Vervolgens ben ik naar een kraan gelopen mijn vingers nat gemaakt en er enkele waterdruppels op laten vallen. Dit heb ik laten drogen en dan krijg je dit mooie effect.


Ondertussen ben ik de Bloemen en de ladybug gaan stempelen en inkleuren met de blends.
Deze heb ik uitgestansd. En op het blauwe stuk geplakt wat inmiddels droog was. 
Hierbij heb ik de bloemen een stukje over de rand heen geplakt. deze kun je makkelijk wegknippen als je naar de achterkant kijkt.


 En toen was het tweede kaartje ook klaar.


Van het derde kaartje heb ik helaas geen foto's gemaakt toen ik hem aan het maken was. maar ik vond hem wel leuk genoeg geworden om hem wel aan jullie te laten zien.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Poppy Parade
A4 Cardstock Daffodil Delight
A4 Cardstock Granny Apple Green
DSP Peaceful Poppies
Stampin' Pad Balmy Bleu
Memento Black
Stampin' Blends
Stempelset Little Ladybug met bijbehorende stansen
Cirkel ponsen
Rhinestones

Mocht je vragen hebben over deze kaarten
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com










Reacties