Doorgaan naar hoofdcontent

See a Silhouette DSP

See a Silhouette DSP

In Januari had ik een verjaardag van mijn upline.
En daar kun je natuurlijk niet met lege handen aan komen.😊


Voor haar heb ik een leuk dienblad gemaakt met theeglazen en een doosje met thee en chocolade natuurlijk.


Het dienblad heb ik bestempeld met de Stempelset Tea Together.



Voor de doosjes heb ik eerst alles op maat gesneden en toen ben ik hem in elkaar gaan zetten.


Zoals je ziet lekker veel tape gebruikt om te zorgen dat hij niet uit elkaar valt.


Hier is er een klaar, het voorste klepje kan je ook dicht doen.
Later heb ik bovenop ook nog DSP geplakt vond het een beetje kaal.


Alles in folie in gepakt nog een mooi label gemaakt in stijl om hem af te maken.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Pacific Point
A4 Cardstock Whisper White
DSP See A Sillhouette
Versa Mark pad
Embossing poeder gold
Stempelset Tea Together

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com

Reacties