Doorgaan naar hoofdcontent

Facebook hop 11 April

Facebook hop 11 April
Fun Fold

Als favoriete fun fold heb ik gekozen voor een step ladder kaart.

Ik ben begonnen met een vel Whisper White.


Hier heb ik de vouwen en de stukken ingesneden die moesten.
Hoop dat het een beetje te zien is.


Vervolgens heb ik de kaart gevouwen. 
Nu heb je een mooi beeld wat voor een kaart het gaat worden.


Toen ben ik de kaart gaan bekleden met DSP.


Voor de aankleding heb ik gekozen voor de Stempelset Honey Bee.
Ik heb alles gestempeld gekleurd met blends en met de bijhorende stansen uitgestansd.
Ik heb drie extra bijtjes gestansd met basic black.



De bijtjes in het midden zitten vast aan een stukje visdraad waardoor het net lijkt of ze echt vliegen.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Basic Black
DSP Golden Honey (niet meer bestelbaar)
Memento Black
Stampin' Blends
Stempelset Honey bee
Detailed Bee Dies
Stitched So Sweetly 

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com








Reacties