Doorgaan naar hoofdcontent

Floral Essence

Floral Essence


Vandaag laat ik een kaartje zien met wat ook wel een funfold wordt genoemd.
Een kaart met een vouw techniek erin.
Ik heb vandaag gekozen om voor de Easy Easel te gaan.
Dit is funfold die niet moeilijk is.

Nu ik de blog aan het maken ben merk ik dat ik weer eens te weinig foto's heb gemaakt. 😞
Gelukkig is het niet een heel moeilijke kaart en is het met de foto die ik wel heb gemaakt wel goed te zien.


Eerst heb ik alles op maat gesneden zodat het eigenlijk alleen een kwestie van stempelen en in elkaar plakken is.


Bijna alles is gelijmd, alleen het voorste rechthoekje is met Dimensionals opgeplakt. 
Zo kan de punt van de kaart die je openvouwt er mooi achter rusten en blijft de kaart mooi staan.

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Petal Pink
A4 Cardstock Old Olive
Vellum
DSP Perennial Essence
Stampin' Pad Flirty Flamingo
Stampin' Pad Old Olive
Memento black
Stempelset Floral Essence
Perennial Flower pons
Leaf pons
Layering Circles Dies
Rhinestones

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com


Reacties