Doorgaan naar hoofdcontent

Geared Up Garage

Geared Up Garage


Vandaag een mannenkaartje. Of voor iemand die veel van auto's houd dat kan natuurlijk ook.


Ik ben begonnen met een basiskaart en een layer van Mango Melody.


De Layer heb ik bestempeld met de auto uit de stemepelset. 
Ik heb dezelfde kleur inkt gebruikt als het papier. 
Ook heb ik nog een auto op Whisper White gestempeld en gekleurd met de blends.
Met de Stitched Nested labels een stuk Basic Black en Whisper White gestanst.
Op de Whisper White een tekst gestempeld.

Toen alleen nog alles in elkaar geplakt.

Het viel mij op dat er in de foto's veel kleur verschil zit. Dit komt omdat ik op mijn werkplek een daglichtlamp gebruik en de foto met de kaart als hij klaar is, is bij 'normaal' daglicht gemaakt.

Materialen die ik heb gebruik zijn:
A4 Cardstock Mango Melody
A4 Cardstock Basic Black
A4 Cardstock Whisper White
Stampin' Pad Mango Melody
Memento Black
Stampin' Blends
Stempelset Geared Up Garage
Stitched Nested labels

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com



Reacties