Doorgaan naar hoofdcontent

Honey Bee

Honey Bee


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de leuke Stempelset Honey Bee.



Ik ben begonnen met de basis van Mango Melody
Hier heb ik een van de hoeken aan de vouw kant een ril lijn gegeven. 



Deze punt heb ik naar binnen gevouwen.
Toen heb ik aan de voorkant met twee layers gewerkt een van Basic Black en Whisper White.
Op de Whisper White heb ik de korf met versa mark gestempeld en met gouden embos poeder bestrooid en verwarmd met de heattool.
Boven de korf een tekst gestempeld bijen gestempeld en gestanst.
Aan de binnenkant ook een layer van Basic Black en Whisper White.
Daar bloemen gestempeld en gekleurd met de belnds.
Op de vouw aan de binnen kant nog een paar bijen geplakt.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Basic Black
A4 Cardstock Mango Melody
Versa Mark pad
Memento Black
Stampin' Blends
Embossing poeder
Stempelset Honey Bee
Detailed Bee Dies

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust, ik help je graag
Miranda_Westerhof@hotmail.com

Reacties