Doorgaan naar hoofdcontent

Floral Essence

Floral Essence


Vandaag twee kaarten met de set Floral Essence. 
Een met donkere kleuren en een met de zachtere kleuren.
Ik vind deze set helemaal te gek.


Mooie open bloemen die je zelf een kleur kan geven of de dichte bloemen die je met een van de mooie kleuren kan stempelen.
Ook zit er een bloem bij die je kan opbouwen. Je kan bij deze set een bijbehorende pons aanschaven.


Voor de eerst kaart heb ik de bloemen eerst met een lichte kleur gestempeld zodat ik ongeveer wist hoe groot ik de vakken moest maken.

Toen ben ik met de sponge daubers aan de gang gegaan en de inkt. 
Zo heb ik de hele kaart kleur gegeven.

Toen ik klaar was zag ik dat de bloemen erdoorheen nog licht zichtbaar waren.
Dus had al bedacht dat als ik er nog een zou maken dat ik die dan niet zou voorstempelen.

Toen heb ik de bloemen nogmaals gestempeld maar dan met versamark en gouden embos poeder eroverheen gedaan.


Deze vervolgens met de heattool verwarmt en dan krijg je dit gave effect.


Dus nog even op een basis plakken en een tekst erop en klaar. Ik heb er nog wel een stuk lint op gedaan.


Ik vond hem zo leuk geworden dat ik hem nog een keer heb gemaakt maar dan met andere kleuren.

Ook deze vond ik weer geweldig.

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
(Donkere kaart)
A4 Cardstock WhisperWhite
A4 Cardstock Pacific Point
Stampin' Pad Granny Apple Green
Stampin' Pad Daffodil Delight
Stampin' Pad Gorgeous Grape
Stampin' Pad Pacific Point
Versamark
Embos poeder goud
Stempelset Floral Essence
Stempelset Colorful Seasons
Layering Circels Dies
Demin Ribbon

(Lichte kaart)
A4 Cardstock WhisperWhite
A4 Cardstock Balmy Bleu
Stampin' Pad So Saffron
Stampin' Pad Balmy Bleu
Stampin' Pad Blushing Bride
Stampin' Pad Pear Pizzaz
Versamark
Embos poeder zilver
Stempelset Floral Essence
Stempelset Colorful Seasons
Layering Circels Dies
Polka dot Ribbon

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Lijkt het je leuk om een workshop te geven
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com












Reacties