Doorgaan naar hoofdcontent

Free As A Bird

Free As A Bird


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de Stempelset Free As A Bird.
Als basis heb ik Basic Black gebruikt. 
Aan de binnenkant een stuk Whisper White om erin te kunnen schrijven.


Ook daar nog even een leuk stempeltje.
Anders is het ook maar zo wit.


Hier de materialen nog even in beeld.


Ik ben begonnen met een stukje Aquapaper.
Hier heb ik vijf gekleurde lijnen met de aquabruch op gemaakt.


Terwijl de lijnen aan het drogen waren.
Heb ik de vogels en de blaadjes gestempeld en gekleurd met de blends.
En deze uitgeknipt.

Ook alvast een tekst gemaakt met witte embossingpoeder op een stukje Basic Black en uitgestansd met de Stiched Nested Labels.


Vervolgens alles opgeplakt op de kaart.

Materialen die ik heb gebruikt:
A4 Cardstock Basic Black
A4 Cardstock Whisper White
WaterColor Paper
Stampin' Pad Poppy Parade
Stampin' Pad Mango Melody
Stampin' Pad Daffodil Delight
Stampin' Pad Granny Apple Green
Stampin' Pad Pacific Point
Aquabrusch
Versa Mark
Witte embossingpoeder
Stampin' Blends
Stempelset Free As A Bird
Stitched Nested Labels Dies

Mocht je vragen hebben over dit project
Vragen over Stampin' Up
Of wil je iets bestellen
Vraag het gerust
Ik help je graag
Miranda_westerhof@hotmail.com 





Reacties