Doorgaan naar hoofdcontent

Facebookhop 13 juni

Facebookhop 13 juni
" Nieuwe jaar catalogus"


Ik heb een kaartje gemaakt met de Stempelset "Celebrate Sunflowers"

Een supermooie set met een mooie zonnebloem.
Als ik een kaartje ga maken kies ik vaak eerst een Stempelset uit en dan ga ik bedenken wat ik ermee ga doen.
Aangezien in helemaal gek ben van inktblenden...
Had ik al snel gedacht dat de achtergrond geblend moest worden.
Toen de zonnebloem gestempeld en de blaadjes en uitgestanst.
Toen ben ik alles gaan opplakken. 
Als laatste een tekst erbij gedaan.

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Daffodil Delight
A4 Cardstock Shaded Spruce
A4 Cardstock Soft Suede
Stampin' Pad Daffodil Delight
Stampin' Pad Chrushed Curry
Stampin' Pad Pumkin Pie
Stampin' Pad Shaded Spruce
Versamark
Embossing poeder goud
Stempelset Celebrate Sunflowers
Sunflowers Dies

Mocht je vragen hebben
Stel ze gerust help je graag

Groetjes Miranda
Miranda_westerhof@hotmail.com

Reacties