Doorgaan naar hoofdcontent

Bermuda Bay

Bermuda Bay


Ik vind het leuk om mezelf soms een uitdaging te geven.
Zoals ik bij deze kaart heb gedaan.
Enkel de kleur Bermuda Bay gebruiken en natuurlijk Whisper White maar ze zeggen altijd wit is geen kleur 😜

Ik ben dus begonnen met een kleur uitzoeken en dat werd Bermuda Bay een van mijn lievelings kleuren.


Vervolgens ben ik twee stukken Whisper White gaan voorzien van de kleur Bermuda Bay dit doormiddel van een sponsje.


Ondertussen nagedacht over welke stempelset ik wou gaan gebruiken.
Ik kwam uit bij Floral Essence.
Hier heb ik de bloemen die ik wilde gebruiken gestempeld en ja je raad het al in Bermuda Bay.
Tekst op een stukje Whisper White gestempeld en alles uitgeknipt.


Een van de stukken Whisper White die gesponsd was op een basis kaart van Bermuda Bay geplakt.
Toen alle bloemen en blaadjes een plekje gegeven.
Drie Rhinestones erbij en de kaart was klaar.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Bermuda Bay
Stampin' Pad Bermuda Bay
Stempelset Floral Essence
Pons Perennial Flower
Pons Leaf (niet meer bestelbaar)
Rhinestones

Mocht je vragen hebben
Ik hoor het graag
Wil je iets bestellen
Ik hoor het graag

Groetjes Miranda
Tot de volgende Blog!
(Miranda_westerhof@hotmail.com)

Reacties