Doorgaan naar hoofdcontent

Mountain Air

Mountain Air


Mountain Air een mooie Stempelset met onder andere bomen en bergen.
Bij deze Stempelset is een bijbehorende stansen set te verkrijgen om bijvoorbeeld de bomen uit te kunnen stansen.


Hierboven zie je de materialen die ik heb gebruikt voor deze kaart.
(onderaan het bericht zal ik een lijstje met de productnamen zetten net als anders)


Ik ben begonnen met een stukje Whisper White deze heb ik met verschillende kleuren inkt en sponsjes voorzien van een kleurtje.
Vervolgens heb ik met druppels water eroverheen gespetterd.
Zoals je kan zien is een van de druppels iets groter uitgevallen dan ik eigenlijk wilde maar later is daar niks meer van te zien.


Toen heb ik de bergen op een stukje Night of Navy gestempeld en de randen gestanst.
Een aantal bomen uit Basic Black en een maan op Whisper White.


Ik vond de bomen alleen een beetje te donker. Heb toen met een spritzer met alcohol en Shimmer Paint eroverheen gesprayd. En toen kreeg ik dit gave effect.
Nu was ik wel tevreden over de bomen.


En het was enkel nog een kwestie van in elkaar zetten. Een tekstje erbij en klaar.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Night of Navy
A4 Basic Black
Stampin' Pad Night of Navy
Stampin' Pad Rich Razzleberry
Stampin' Pad Flirty Flamingo
Stampin' Pad Highland Heather
Stampin' Pad Pacific Point
Stampin' Pad Smokey Slate
Versa Mark
Embossing poeder zilver
Shimmer Paint Frost White
Stempelset Mountain Air
Majestic Mountain Dies

Mocht je vragen hebben?
Ik hoor het graag
Wil je iets bestellen?
Ik hoor het graag

Groetjes Miranda
Tot de volgende blog

(Miranda_westerhof@hotmail.com)




Reacties