Doorgaan naar hoofdcontent

Painted Popies

Painted Poppies


Binnen het team waar ik deel van uit mag maken hebben we elke maand een kaarten swap. 
Je maakt een kaart aan de hand van een Sketch of opdracht die een teamgenoot heeft gemaakt/ bedacht.
Deze stuur je dan naar een van de deelnemende teamgenoten.

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met Painted Poppies.


Ik heb eerst alle onderdelen van de kaart op maat gesneden in de kleuren die ik wilde gebruiken.


Ik had bedacht om de achtergrond blenden en daar de Poppies op te leggen en dan met een donkerde inkt er weer overheen.
En dan krijg je het effect van de tweede foto.


Hier zie je alle stukjes voorzien van een kleurtje of een Poppie (klaproos)


Dit is dan het eind resultaat.

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Poppy Parade
Stampin' Pad Poppy Parade
Stampin' Pad Rich Razzleberry
Memento Black
Stampin' Blends
Stempelset Painted Poppys
Poppy Moments Dies

Mocht je vragen hebben?
Ik hoor het graag
Wil je iets bestellen?
Ik hoor het graag

Groetjes Miranda
Tot de volgende Blog

(Miranda_westerhof@hotmail.com)




Reacties