Doorgaan naar hoofdcontent

Playful Pets

Playful Pets


Mijn man vroeg me of ik een kaartje kon maken voor zijn werk want zijn werkgever werd 50.
Hij houdt van honden.
Ok dus dat wordt aan de slag gaan met Playful Pets.


Ik ben begonnen met een basis van Real Red en Whisper White.


Bij deze serie zit echt super mooi DSP (Designer Series Paper).
Daar heb ik een van de honden uitgeknipt. 
En een layers met de tekst gemaakt.


Natuurlijk konden de cijfers 50 niet ontbreken. 
Deze heb ik zelf gemaakt op Real Red.


Alles op de kaart geplakt over de cijfers ben ik met de wink of stella glitter pen heen gegaan.
De tekst met goud embossing poeder erop gemaakt.
Bovenin een gaatje gemaakt om daar nog lint aan te maken met leuke trinkets eraan.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Real Red
DSP Playful Pets
Playful Pets Trinkets
Versa Mark
Embossingpoeder Goud 
Wink of Stella 

Mocht je vragen hebben?
Ik hoor het graag
Wil je iets bestellen?
Ik hoor het graag

Groetjes Miranda
Tot de volgende Blog

(Miranda_westerhof@hotmail.com)



Reacties