Doorgaan naar hoofdcontent

Lovly Zomer Swap

Lovely Zomer Swap

Jammer genoeg door de corona gaan veel evenementen niet door. Bijvoorbeeld een teamdag van de Lovely Stampers.
Nu hebben we met een aantal wel een zomer swap gedaan.
Een Swap ik een klein presentje voor de ander. Nu hebben we het in de vorm van een kaart gedaan.
In een groepje met vijf anderen heb ik hier dan ook aan meegedaan. 
Ik heb dus vijf kaarten gemaakt en deze naar de anderen opgestuurd.

Dit is de kaart die ik heb gemaakt.


Ik ben begonnen met de achtergronden te maken. Straks zal ik per kaart de kleuren die ik heb gebruikt benoemen.
Vervolgens met de Sweet Silhouettes dies de bomen gestanst.
Met de Stempelset Silhouette Scenes het meisje op de schommel gestempeld.
Onderdaan nog met de Painted Poppies de klaprozen gestempeld.
Beide met Memento Black.
Deze op basis kaarten geplakt.
Op basic black te tekst met embossing poeder gedaan.

De kleuren die ik bij deze kaart heb gebruikt zijn:
- Daffodil Delight
- Mango Melody
- Poppy Parade
- Granny Apple Green

De kleuren die ik bij deze kaart heb gebruikt zijn:
- Highland Heather
- Gorgeous Grape
- Rich Razzleberry
- Garden Green

De kleuren die ik bij deze kaart heb gebruikt zijn:
- Coastel Cabana
- Bermuda Bay
- Pacific Point
- Shaded Spruce


De kleuren die ik bij deze kaart heb gebruikt zijn:
- Melon Mambo
- Flirty Flamingo
- Blushing Bride
- Garden Green

De kleuren die ik bij deze kaart heb gebruikt zijn:
- Calypso Coral
- Poppy Parade
- Cherry Cobbler
- Shaded Spruce 


Welke kleuren combinatie is jullie favoriet?
Ik vind de blauwe en de paarse echt super!

Groetjes Miranda
Tot de volgende Blog

(Miranda_westerhof@hotmail.com






Reacties

  1. ik heb mijn favoriete kleur ontvangen...en hij is prachtig! Nogmaals bedankt Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten