Doorgaan naar hoofdcontent

Teamdag 25 juli 2020

Teamdag 25 juli 2020


Mijn teamleider Elly Rijnvis had met gevraagd of ik een project wilde verzorgen voor de teamdag. Natuurlijk wil ik dat wel.
De in color kleuren zouden centraal staan, dus aan de slag met deze mooie kleuren.
Ik vind ze zelf geweldig, en ik moet eerlijk zeggen ik ben niet altijd een fan van de in color kleuren.
Ik heb in overleg met Elly ervoor gekozen om een mini paper pumkin box als basis te nemen er daar drie kaarten in te maken met een techniekje.
Het is tenslotte een teamdag en iedereen is bekend met Stampin' Up.

 De mini paper pumpkin box konden ze naar eigen inzicht versieren. 
Dit is het voorbeeld dat ze hadden. Ik heb een stuk DSP van de in color serie aan de bovenkant geplakt.
Daarop een stukje watercolor paper met de andere kleuren van de in color kleuren. Deze heb ik toen gestanst met de Banner Bloom dies. De tekst komt io de Hand- Drawn Blooms.


De zijkanten heb ik met de bloemen uit dezelfde Stempelset erop gestempeld.

De kaarten die ik heb gemaakt zijn bewust nog niet voorzien van stempels en teksten. Dit zodat mijn teamgenoten zelf wat konden verzinnen en er veel variatie aan tafel was. 

De eerste kaart is naar een idee van Dawn's Griffith.



Het is een pull tab flap card. Het heeft heel veel weg van een waterval kaart maar dan met maar een omslaand flapje.
Ik vond hem er leuk om te maken.


Op de teamdag heb ik er nog een gemaakt en dit is het resultaat. 
Hier heb ik gebruikt gemaakt van de Cinnamon Cider.
En de Stempelset Celebrate Sunflowers

Kaart 2

Deze kaart is naar een idee van Kerstin Kreis

Klapkaart of minialbum
Zodra je de kaart opendoet vouwt het binnenste mee open.
Ik heb als basis Misty Moonlight gebruikt.
Aan de buitenkant Magenta Madness deze heb ik met een embossingfolder Ornate Floral 3D voorzien van mooie bloementjes.
Aan de binnenkant het DSP gebruikt van de in colors.


Zelf heb ik dit ervan gemaakt.
DSP Flowers for Every Season aan de buitenkant, samen met bloementjes uit de Hand-Drawn Blooms Stempelset met de bijbehorende stansen uit gestanst.

Aan de binnenkant de Stempelset Jar of Flowers en Hand-Drawn Blooms gebruikt.

Kaart 3


Voor de laatste kaart heb ik gekozen om met inkt een stukje Whisper White te voorzien van kleur,
Daarna met versa mark er bloemen op de stempelen en deze met embossingpoeder te bestrooien en dan verhitten met een heattool.


Op de teamdag heb ik er nog eentje gemaakt met de stempelset Timeless Tropical.
Nu heb ik alleen twee kleuren embossing poeder gebruikt.

Dit was het project dat ik heb verzorgd voor de teamdag.
Mocht je er vragen over hebben vraag het gerust.
En wil je weten wat we nog meer hebben gemaakt die dag.
Hou dan mijn blog in de gaten of neem eens een kijkje bij mijn teamleider Elly
https://www.ellycreatecardsgiftsandmore.nl

Groetjes Miranda
Tot de volgende Blog

(Miranda_westerhof@hotmail.com)





































Reacties